FAQ
Jak się skontaktować z Sisto?
Istnieją dwie możliwości kontaktu: wysyłając wiadomość na adres mailowy info@sisto.pl lub dzwoniąc pod numer 790 015 815.
Z jakiego materiału wykonane są uchwyty na papier Sisto?
Uchwyty wykonane są z drewna dębowego, zabezpieczonego naturalnym olejem (kolekcje Sisto Natural oraz Sisto Black) lub nietoksyczną farbą (Kolekcja Sisto White). Należy mieć na uwadze, że drewno jako materiał 100% naturalny jest różnorodny, nie ma 2 takich samych kawałków drewna, co tym samym wpływa na niepowtarzalny charakter wyrobów drewnianych. Ta cecha również nie jest podstawą do złożenia reklamacji. Decydując się na wyroby naturalne warto mieć świadomość, iż dostarczony wyrób będzie niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju.
Co oznacza informacja - produkt chwilowo nieodstępny?
Oznacza, to że tego produktu nie posiadamy obecnie na stanie magazynowym, ale spodziewamy się jego dostawy wkrótce. Jeśli interesuje Cię ten produkt możesz wybrać opcję Powiadom o dostępności, a my powiadomimy Cię gdy będzie już dostępny.
Dlaczego kod rabatowy nie działa?
Kody rabatowe są jednorazowe, ograniczone w czasie. Jeżeli uważasz, że kod nie zadziałał z innego powodu skontaktuj się z działem obsługi klienta info@sisto.pl.
Podczas składania zamówienia z koszyka zniknął mi produkt lub stał się niedostępny, co zrobić?
Zamawiany produkt najprawdopodobniej został wyprzedany. Dołożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z jego rezerwacją.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Po dokonaniu płatności na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia. Po wysłaniu produktów otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki kurierskiej. Status zamówienia będzie także widoczny na Twoim koncie klienta.
Czy mogę anulować zamówienie?
Nie ma możliwości anulowania oraz modyfikacji zamówienia złożonego z obowiązkiem zapłaty.
Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Bardzo nam przykro, niestety nie prowadzimy usługi wymian produktów. Jeżeli dany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Zgodnie z regulaminem sklepu możesz zwrócić produkt bez podania przyczyny po uzupełnieniu formularza zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Więcej informacji w zakładce Zwroty.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zgodnie z naszym regulaminem zwrotu środków dokonujemy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, od przekazania informacji o złożeniu dyspozycji zwrotu środków. Taka dyspozycja np. w przypadku zwrotu produktu jest podawana jak tylko otrzymamy potwierdzenie, że otrzymaliśmy zwrócony produkt oraz że jest on w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.
Co, jeśli paczka jest uszkodzona?
Wszystkie zamówienia są pakowane i sprawdzane z najwyższą uwagą. Jeśli jednak otrzymasz uszkodzoną paczkę zgłoś to natychmiast kurierowi i spisz z nim protokół szkody. Następnie poinformuj nas wysyłając e-mail na adres: info@sisto.pl i podaj numer zamówienia oraz zdjęcie szkody. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
SISTO Agnieszka Wójcik
Obrzeżna 5e/15
02-691 Warszawa
NIP: 5372164083
Kontakt mailowy: info@sisto.pl
Kontakt telefoniczny: 790 015 815 lub 510 492 545